الاثنين، 15 يونيو 2009

حلمت أني خنتك...!!

حلمت أني خنتك ...أنا عارف أني لا يمكن أعمل فيكي كده... لكن ده حلم مفيش رقابة عليه ...و أحلفلك بأيه دورت فالحلم علي دم... أصلهم بيقولوا الدم في الحلم يبطله... لكني ما لقيت ...يظهر كده أني ماكنش عندي في الحلم دم ....و الظاهر كده أنه و لا حتي عندي منه في الحقيقة ...

حلمت أني خنتك... بس مانيش فاكر مع مين ...أعدائك كتير لكن بايني خنتك مع صديق... أصلي لا يمكن أتحالف مع عدوك عليكي... مالي أنا فالأصل كلام معاه و الود كان دايما بيني و بين الصديق ....ماعرفش ده يجعلني أصيل و لا خسيس ...

حلمت أني خنتك و صدقيني كان بودي أخبي عليكي حلمي... لا أنا غاوي تقليب مواجعك عليكي و لا أنا غاوي وجع قلبي ...لكن ضميري الله يجزيه خني و غصب عليا ....قالي تخنها مرة ماشي لكني عمري ماسمحلك تخنها مرتين ...

حلمت أني خنتك و خايف لتطلع حقيقة و أنا من خوفي خلتها حلم ....جتلك تقوليلي أذا كنت خنتك بجد و لا كنت أنا بحلم ....بيقولوا إللي يحب حد يعرف أذا كانت وقفته في الطهر لجل يغرز فيه سكينته و لا واقف وراه بس عشان يحميه ....و أنا عارف أنك بجد بتحبيني فأحميني من نفسي .....لا أنا عايز الحلم يبقي حقيقة و لا عايزه تاني يتكرر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق