الجمعة، 22 أبريل 2011

و معانا علامة نقول آلوو !

حعتبر اللي حصل النهاردة ده علامة
حعتبر الكام كلمة دول علامة
و حعتبر أن الأحساس اللي جالي فجأة ده علامة تانية
حعتبر أنك بتكلمني و بتحاول تقولي , اللي جاي حاجة تانية و مختلفة , مبهجة بس مختلفة
ماتتوقعيش

حعتبر اللي حصل ده علامة و حستنى علامة تانية تأكد الأحساس
على الأقل عشان أصدق أن رسالتي وصلتك و أن لأول مرة ف عمري , ما أتسرعتش و نفذ صبري و خلاص
و أني فعلاً بعمل الصح

إبعتلي العلامة التانية
خليني أبدأ أشوف حواليا , و مايكونش تركيزي كله على الكرسي الفاضي المكسور
إبعتلي العلامة التانية , عشان أصدق أن الحاجة المبهجة اللي جاية - زي ما أنا حاسة من الأول - مش من الجانب ده خالص و لا ليها علاقة بالدنيا ديه


إبعتلي علامة
و أوعدك ...مش حبطل إبعتلك رسايل , حتى لو مفيش حاجة مبهجة حصلت قبل عيد ميلادي
أوعدك...مش حبطل إبعتلك رسايل , حتى لو المرة اللي جاية مابعتليش و لا علامة




*تحديث : نفس اليوم الساعة 10 و نص

إيه ياربنا السرعة ديه ؟ ...ها
ماكنتش متخيلة أني بمجرد ما حطلب علامة تانية, حتجي لي بسرعة كده و بالوضوح ده
أنا ممتنة أنها سلبية جداً...عشان كده أنا أتأكدت أن الحاجة اللي حاسة أنها حتحصل قريب مفاجأة أنا مش عارفها....و ديه ممكن تبقى أحلى هدية عيد ميلاد ممكن تتبعت لي عشان كده فعلاً حتفجأ
شكراً

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق