الاثنين، 18 أبريل 2011

شكراً :))

شكراً : لأيام الأتنين
بقيت بستنى يوم الأتنين عشان نتجمع أحنا التلاتة على الرووف , نتغدى سوى و نتكلم و نضحك
بحس أني بقابل نفسي , نفسي الحلوة , يوم الأتنين

شكراً : أية غنيم
على الصداقة و الأخوة ...على أنك مش بتشوفي فيا جيلان اللي بتكتب أو بتصور أو بتسمع مزيكا
بتشوفي فيا جيلان الأنسانة , البنت , الأخت
شكراً أنك بتخليني أحس في كل يوم نتكلم فيه أني لسة عايشة على الأرض و أني طبيعية , أنك موجودة و بتسنديني
شكراً أننا أخوات

شكراً : هبة إيمن
على كل حاجة...وقفت جمبي , أنك بتقريني ...شكراً أنك الروح اللي بتملاني حياة و طاقة إيجابية
شكراً أنك مراية بعرف أشوف فيها نفسي , أحلى حاجة فيها و كل حاجة ممكن تكون فيها
شكراً على كل لحظة عرفت أسند فيها رأسي على كتفك و أقول لنفسي , بكرة أكيد أحسن
شكراً انك أنتِ

شكراً لرووف هبة إيمن : بتلمنا كتير

شكراً للشمعة لقينها بالصدفة و الورق اللي أتحرق النهاردة : يارب نفسي أركب المرجيحة و ألاقي حد يزقني !

شكراً للكراسة اللي لاقيتها في وسط مكتبتي بالصدفة و طلعت كنت بدأت أكتب فيها مذاكرتي و رمتها و جبت كراسة تانية :
بس مش حينفع أكمل فيكي كتابة , أنا ببدأ بداية جديدة بتفاصيل جديدة , الماضي ملوش فيها مكان !

شكراً للعلامات , لربنا , لحياتي , للناس اللي موجودة فيها
شكراً أني لأول مرة عارفة أشوف نفسي حلوة بجد , من غير تزييف و لا نفاق , حلوة من برة و من جوة
شكراً أني بفتح عيني على بداية جديدة لحاجة جديدة من غير رعب و خوف و ألم
شكراًَ لغياب التوقعات


شكراً لجيلان , البنت اللي بتشدني من إيدي عشان نتقابل في النص
:))

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق