الأحد، 10 أبريل 2011

أربع أحلام

إيه ممكن تكون الحكمة من أني أحلم بيك أربع أيام ورا بعض مع أن المفروض أن أنا متضايقة منك جداً
الغريب أنك أنت اللي كنت زعلان مني , و مش عايز تكلمني ...و لما حاولت أفهم منك أنت زعلان ليه زدت ف سرعة مشيتك ع الرصيف المتكسر من غير ما ترد عليا أو حتى تبُص ناحيتي
الفكرة أني مش فاكرة غير الحلم ده , التلت أحلام التانيين مش فاكرهم , مش فاكرة منهم غير أن حد فينا كان بيغلس - كالعادة- على التاني جامد أوي و أن التاني بدأ يتعصب و يقلب وشه
حاولت بعدها أفتكر مين فينا اللي كان بيغلس على التاني و مين اللي أتعصب لكن ما أفتكرتش أي حاجة
بعدها بيومين , بعد طول تفكير و من معرفتي لكل واحد فينا , إستنتجت أني أنا اللي أتعصبت و أنا في الأصل اللي كنت بغلس برضه , و أنت ماعملتش حاجة من الأتنين , كالعادة , ماعملتش أي حاجة غير أنك قاعدت تتفرج عليا
و مجرد التفكير ف ده ضايقني منك أكتر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق