الأحد، 17 أبريل 2011

ها ؟!

طيب أعمل إيه يعني ؟...أعمل إيه دلوقتي يارب يعني ؟
مش حرجع أعيده تاني و أقلق على حد بالشكل ده ...مش حرجع تاني أعمل دواير فرح حوالين حياة حد
المفروض أعمل إيه دلوقتي ؟
يعني الدواير الكتير المقفولة ديه المفروض تتفتح إزاي ؟...أكيد مش بالعافية و برضه واضح أنها مش حتتفح بالطريقة العادية
بس أنا مش عارفة أعمل إيه دلوقتي ...بكره أحساس العيلة الهابلة اللي بيركبني ده , مش بحب أعرف أتصرف في حياة كل الناس و أجي عندي و أحتاس الحوسة المهببة ديه
أنا فعلاً مش عارفة أنت عايز مني إيه يعني , أم العلامات ديه معناها إيه ؟
ما مينفعش لأ...أنا مش بعرف أعيش كده...أعمل حاجة حاسمة
هو من الأصل المرجيحة ديه جت هنا ليه ؟...يعني أتخلقت من الاصل ليه ؟...أنا مش شايفة ده وقتها و لا مكانها
مش عايزة أركب المرجيحة و ماحدش يزقني تاني

بس برضه , المفروض أعمل إيه دلوقتي ؟
المفروض أعمل إيه ؟؟!!!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق