الأحد، 12 يونيو 2011

أي كلام

أحلى حاجة ف الدنيا لما تبقى موجود...لما تقول لحد أنا موجود و أنت تقصدها
لما تشوف حد صدفة و تدقق ف ملامح وشه و تكتشف أنك حاببها أوي عشان شبه ملامح وش حد بتحبه
لما تبقى على وشك تبعت رسالة طويلة عريضة لحد توصفله فيها قد إيه هو واحشك بجد , رغم أنه مش بعيد...واحشك و هو هنا , لمجرد انك بشكل ما مش عارف تحكي معاه , لمجرد أنه الشخص الوحيد اللي لو أهتم أنه يسمعك و أنت بتحكي له عن أحداث يومك حتنام مبسوط ...مبسوط بجد


ساعات بقف شوية و أنا بكتب , بتفرج على فيلم..بكلم ناس بحبهم...و بسأل نفسي أذا كان اللي بيحصل دلوقتي ده حقيقي...أذا كنت أنا حقيقية , اذا كنت أنا أنا
ساعات بقف ف وسط كل ده و أستغربني ...و أسأل نفسي و بعدين
و رغم أن السؤال ده مش مهم, عشان بعدين ديه مش بتاعتي و مفيش عليها أجابة...بس
بس حفضل أسأل









هو أنا لو بعدت دلوقتي حتفرق ؟!!!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق