الخميس، 2 يونيو 2011

تاني , أي كلام

-مفيش حاجة تتقال , هو من أمتى بيبقى فيه حاجة تتقال
واحشتني !
حاسة أني عايزة أعمل اللي بقالي سنين بقول لنفسي أني اقدر أعمله
"وقت ما تحسي حاجة أعمليها على طول , وقت ما حد يوحشك كلميه قوليله أنت واحشني و خلاص , مات الكلام"
بس ماينفعش , مش حينفع أكلمك اقولك واحشتني كده من غير سابق مقدمات...كالعادة و زي ما هو متفق عليه حتفهمني غلط...حتفسرها كل التفسيرات اللي بتحبوا كلكم تفسروها...و حتبعد
فاكس...ما واحشتنيش !


- الناس بتمشي...بتمشي و أنا قاعدة أتفرج عليهم
كانت بتقولي أنها حاسة أن البنت ديه مش أنا...دايرة الناس الكتير اللي بدور على أهتمامهم و بلعب لهم دور "ماما" ديه مش بتاعتي , قالت لي أنها شايفة جيلان بطريقة مختلفة
سكتت...و سكوتي كان معناه رضا و موافقة مطلقة و ألم مش عارفة أبلعه
من بعدها ركزت أني ماكنش وسط دايرة حد , ماكنش بتاعت حد
من ساعتها الناس بدأت تمشي
أنا كنت فاكرة أنهم هنا عشاني , مش عشان اللي بعمله عشانهم ...أنا كنت فاكرة أنهم كانوا هنا عشاني !!!





- "أنا شايفة جيلان بنت رفيعة , عوود فرنساوي كده...عايزكي تشوفي نفسك زي ما أنتِ عايزها"
"أناكمان شايفها كده...بنت خفيفة...بتلبس لبس غير اللبس ...و بتتكلم كلام غير الكلام
جيلان لسة ماعاشتش "
"إديها وقتها , حتعيش"

أنا مش محتاجة أكتر من السطرين دول عشان يفكروني كل يوم أني لسة فيا نفس , و أن فيه أنسانة جوة أوي بتدور عليا و عايزنا نبقى أصحاب
"جيلان حلوة"
"جيلان أحلى بنت ف الدنيا "
":)))"


p.s : أنا بحب هبة إيمن و سلمى دهب
بحبهم عشان بيشوفوني

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق