الأحد، 1 مايو 2011

مممممم

مش قادرة أحدد الحالة النفسية اللي أنا فيها دلوقتي ديه سببها إيه
ممكن يكون تأثير الدايت أو يمكن تكون زي ما صديق الله يمسيه بالخير كان بيقولي أني بحب أبقى مكتئبة عشان بحس أن ديه الcomfort zone بتاعتي
يمكن فعلاً
بس كل اللي أنا حاسة بيه دلوقتي هو أن فيه حاجة بتتسحب من جسمي...فيه حد بيشد حتة من روحي ..أو بيحاول يشدها و أنا ماعنديش طاقة أني أشدها منه أو أدافع عنها , و هو بيستغل ده و بيشدها براحة أوي عشان يتفرج عليا و أنا بشوفها بتتشد !

ممكن يكون جو الروحانيات و الأرواح و الطاقة اللي بتروح و بتيجي ده حيوديني ف داهية و يجنني قريب
بس أنا مش عارفة أبطل أحس أن روحي فيه قوة أكبر مني بتتحكم فيها و ف مصيرها و بتحركها
ربنا يمكن...يمكن تكون أرواح تانية...بس أكيد فيه حد ف الأفق له تأثير قوي على روحي !!

هو إيه اللي أنا بقوله ده ؟!!

ما علينا !

الفكرة كلها أني مابقتش عارفة افهم السكك اللي ربنا بيمشيني فيها ده لو كان فيه سكك أصلاً
و برضه مش عارفة أفهم أسباب الحاجات اللي بيتيجي فجأة و تجيب فرح و بهجة معاها و ف نفس الوقت تكون بعد فترة سبب تعاسة و أحساس بالشفقة على الذات

أنا بشفق على نفسي...هي مش غلبانة ...مش تعيسة و المفروض مش ناقصها حاجة , ده لو يعني حنقيس الحاجة ديه بمقياس الناس اللي عايشين حوالينا
بس أنا بشفق عليها ...و حاسة أني مش عارفة أعملها حاجة...و أنها زعلانة أوي , و أنا برضه مش عارفة أطبطب عليها


مممممم
لو كل حد شد حتة من روحي و طلع يجري بيها , و فضلت اشفق على نفسي و أتوه ف السكك
اللي جاي بالشكل ده ممكن يبقى عامل إزاي ؟!!

هناك تعليق واحد:

  1. JaylO , bgd ana ba7eb awiiiiiiiiiiiiiii eslobek el baseet fil ta3beer 3an m3any 3amika gedan , bgd I totally agree with you , cause I feel the same , shakly keda 7ab2a men kora2ek el da2meen , keep it up <3 ;)

    ردحذف