الأربعاء، 9 سبتمبر 2009

منك و إليك

حلو أني أسمع صوتك ف كل صوت بسمعه
و الأحلي أن صوتك بقي مرتبط بصوت فيروز

حلو أن ملامحك ليها معني
و الأحلي أنها ملامح مصرية موجودة في وشوش كتير بشوفها كل يوم

حلو أن لسه عندي طاقة أستني أحب تاني
و الأحلي أني عارفة أنه لما يجي ححبه صح ححبه زي ما علمتني

حلو أني بعيدة
و الأحلي أنك قريب

حلو أن فيه حاجات كتير بتجمعنا
و الأحلي أن فيه حاجات كتير بتعرف تفرقنا

حلو أن أنت هنا و أنا هناك
حلو أن أنت هناك و أنا هنا
و الأحلي أن كل واحد فينا -مهما كنا بعاد- ليه زاوية ف قلب التاني ماحدش يقدر يحتلها

حلو أني وصلت للدرجة اللي أقدر فيها أتوقع رد فعلك ف أي حاجة
و الأحلي أني بقيت أعرف أشوف الدنيا بعيونك من غير ما أنسي شكلها بعيوني أنا

حلو أنك غيرتني
و الأحلي أنك غيرتني للأحسن

حلو أني عارفة أن فيك حاجات كتير حلوة
لكن الأحلي و الأحلي أني واثقة أن أنا في حاجات كتير أحلي حتخليني أعرف أعيش من غير الحلو اللي فيك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق